אילו מוצרי עזר וספיגה קיימים לבני הגיל השלישי?

Active,Old,Age,,People,And,Lifestyle,Concept,-,Happy,Senior

עלייה בתוחלת החיים מביאה איתה טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת הקצאת מוצרי עזר וספיגה לבני הגיל השלישי, ברמה גבוהה ובמחיר משתלם. עם זאת, חשוב להכיר את האפשרויות שעל הפרק על מנת לבחור נכון כל מוצר

היכרות עם סוגים שונים של מוצרי עזר וספיגה היא תנאי לשיפור באיכות החיים עבור בני הגיל השלישי. אם בעבר היה קשה מאוד להשיג מוצרים כאלה או שהם היו מאוד יקרים, הרי שכיום מדובר על דרישה לגיטימית שהיא חלק בלתי נפרד מכל רשימת קניות של קהל היעד הרלוונטי. יתרה על כך, קיים שיפור משמעותי בטכנולוגיה שמאפשרת לייצר את אותם מוצרים ופתרונות ספיגה.

הסיבה להצלחה הקיימת של מוצרי עזר וספיגה שקיימים עבור בני הגיל השלישי היא כמובן העלייה בתוחלת החיים. זו לא תופעה שקיימת רק בישראל אלא בכל העולם המערבי, כאשר ההשלכות שלה הן דרישות לסטנדרטים מחמירים גם בתחום הספציפי הזה. מכאן והלאה, כל שנותר הוא להכיר את האפשרויות שעל הפרק כדי להגדיל את הסיכוי לבחירה מושכלת ונכונה של כל פתרון ופתרון.

מה ההבדל בין חיתולים לבין מכנסונים למבוגרים?

הפתרון השכיח ביותר עבור בני הגיל השלישי הוא חיתולים למבוגרים. אלו חיתולים שמסוגלים לספוג כמויות גדולות יחסים, הם נמכרים לפי מידות והם מיוצרים בהתאמה ספציפית לשעות הלילה. כמו כן, ניתן להשיג סוגים מסוימים של חיתולים למבוגרים באריזות חיסכון ובמידות מיוחדות.

פתרון דומה אבל מעט אחר הוא של מכנסונים למבוגרים. כאן המטרה היא לוותר במידה מסוימת על יכולת הספיגה, אבל להבטיח את הנוחות והניידות. מבחינה בריאותית, מכנסונים למבוגרים מתאימים בעיקר עבור מקרים קלים יחסית של בריחת שתן. כמו כן, אפשר להשיג סוגים שונים של מכנסונים לגברים או נשים – כאשר ההבדל בא לידי ביטוי במבנה.

כל מה שצריך לדעת על פדים למבוגרים

פדים למבוגרים מסוגלים לספק פתרון לבריחת שתן קלה עד בינונית. זהו סוג של פתרון ביניים בין החיתולים לבין המכנסונים, כאשר הדגמים עצמן מתאימים לנשים וגברים ומגיעים במגוון דרגות ספיגה. בשביל לבחור את דרגת הספיגה המתאימה, חשוב להתייעץ עם בעלי מקצוע ולבחון את רמת אי השליטה. מעבר לכך, כדאי לזכור שהפדים שכיחים ביותר לנשים – בעוד עבור מבוגרים קיימים דגמים נבחרים וספציפיים בלבד.

לשם השוואה, מוצרים משלימים הם אלו שמשפרים את איכות החיים של גברים ונשים בגיל השלישי גם בלי קשר לדרגת בריחת השתן. אלו יכולים להיות סדינים מגני מיטה, מגבוני בד לחים, שקיות שתן ייעודיות ועוד.

גם פה, כמובן שהדגש הוא על מוצרי עזר וספיגה להתמודדות ישירה עם בריחת שתן, אבל הדגש הוא על הענקת פתרון הוליסטי יותר. במצבים בריאותיים חמורים במיוחד, או לאחר התאוששות ובמחלה, ניתן גם להיעזר בסירי לילה ובסיר למיטה.

מאמרים נוספים בתחום:

כיצד לבחור בית אבות?

בחירה נכונה של בית אבות צריכה להיות מבוססת על שורה ארוכה של שיקולים. אבל לצד שיקולים אובייקטיביים כמו למשל מחיר, מיקום גיאוגרפי וזמינות, יש מקום

קרא עוד »

אנו זמינים בכל זמן לשאלות שלכם [email protected]

אנו ארגון "דורות" מאמינים במתן שירותים לקהילת גיל הזהב.

דילוג לתוכן